Friday, July 20, 2012

baby gemuk ^^

hai hai. lama tak update blog. meh saya nak cerita nie :D

tengok tak gambar siapa tu. phewittt~ hensem. macho plus plus lagi. haha. nama dia MOHAMMAD ADHA BIN ROSLI. siapa dia? dia boyfriend saya. declare on 9 JULY 2012. kami kenal dari twitter. sweet kan? haha. kami satu kampus tapi berlainan course. yea, dia bdk MASSCOM. course paling hot dkt uitm lendu nie and saya course ART&DESIGN.

mula-2 kami hanya kawan biasa, lama-2 ntah macam mana boleh suka dan seterusnya. dia baik, dia caring, dia gedik, dia gemuk! :P haha. walaupun perkenalan kami terlalu singkat tapi kami berharap hubungan nie sampai bila-2. INSYALLAH :)

dia seorang yang penyabar. sabar dalam melayan kerenah saya yang suka marah-2, mengamuk tak tentu pasal. kesian dia. kadang-2 terpaksa menahan perasaan nak marah. haha, dia tak pernah nak marah saya. kalau marah pun untuk kebaikan saya jugak. dia suka merajuk, tapi saya tak suka pujuk. kejam kan saya? tapi dia tak kesah pun. kan awak kan? :D

apa pun saya harap dia yang terakhir. i love him so much.

p/s:thanks for everything bie. me love you so much :* thanks sbb sabar dengan perangai saya nie. thanks a lot. you're my good boyfriend ^^

No comments:

Post a Comment