Thursday, February 14, 2013

stay strong!


stay strong. yes! stay strong afi. act i don't know what i feel right now. sad? mad? seriously confused tapi rasanya perasaan nie lebih kepada sakit hati. mungkin?

aku terjumpa blog DIA, yes dia. dia lahh. aku tahu siapa dia. scroll blog tu sampai habis and guess what? aku jumpa something yang membuatkan hati aku tiba-2 rasa nak menangis. aku jumpa gambar DIA dan DIA. aku tahan supaya aku tak menangis, sebab aku tahu kau cuma masa lalu dia. aku baca, baca dan terus baca blog kau. bila aku baca kadang-2 aku rasa kesian tapi at the same time aku sakit hati.

aku tak berniat nak merampas hak sesiapa. kalau kau still sayang dia kenapa satu masa dulu kau tak nak jaga dia betul-2? why? why? why? aku tak tahu siapa yang betul. kau macam nak salah kan dia dalam semua benda. bukan aku nak backup or what tapi aku rasa cara kau salah.

yes, admit it mmg aku suka stalker kau. tak tahu lah kenapa. aku ingat apa yang kau pernah cakap dkt aku. not to forget and not to forgive :') but from now on i has promise to myself not to think about you at all. aku just berharap kau jumpa orang yang lebih baik. sekarang aku happy hidup dengan dia. accept the fact his not yours anymore. okay? :')

aku anggap ini semua dugaan bagi aku, orang tak kan pernah senang tengok hidup kte senang kan? mesti ada yang hati busuk, hasad dengki. aku sayangkan dia. aku percayakan dia and aku percaya dia boleh bahagia kan aku. aku lebih faham dia.

semoga TUHAN mempertemukan kau dengan orang yang lebih baik dan aku juga harap kau punya ketenangan untuk kehidupan kau yang akan datang.

p/s: YA ALLAH, kau kuatkan lahh hati hamba mu ini. kau tetapkan hati dia. kau satukan hati kami seperti mana kau satukan hati adam & hawa. aku mohon. lindungi kami dari hasad dengki dan fitnah manusia. sesungguhnya kami adalah selemah-lemah hamba mu YA ALLAH...


lots of love
        - afi doufi-

No comments:

Post a Comment