Monday, October 24, 2011

kau , dia , awak . you :)

hye there ! huuarghhhh ! mengeliat jap . haha , okay lah . entry kali nie nak story yang aku happy , haha . macam lah selama nie tak happy kan . tak lahh , sebenarnyaa kan kan , ala itew malu lerr nak cakap . hikhik >.< #gediknyaaa . okay-2 , nak cakap nie aku happy sebab aku dapat cermin baru , untuk aku cermin muka aku yang cantik nie .  okay #merepek !

hepp , kali nie serius . tadi aku keluar pergi beli barang sikit , ngan mama and abah then lepas tu terserempak ngan someone ! OMG ! he's so damn cute . erghhh , rasa nak pergi dekat dia je . nak cakap "nak number phone" haha , nampak beno gelojoh . okay lah , dah nampak dia . aku buat bodoh je . buat tak nampak dia . hikkhokkk .

masa tu tngah pilih-2 barang  , then tiba-2 , mak aiii , dia sebelahh aku . arghhh , kenapa kenapa . okay ! jadi gelabah ! jantung ku berdetak kuat . haha , #poyo je aku nie ! aku pandang dia , lepas tu dia senyum dekat aku , haha , lagi lahh . like seriusly memang comel gila-2 dowh !

haha , eh jap ! motif gambar nie ?? alaa , nak korang bayangkan muka dia. secomel nie lahh . comel tak comel tak ? mmg putih melepak , rambut sama , then masa tu mmg dia pakai baju hijau and sweater ala-2 kelabu , yelah , lepas hujan kan . hikhik . gambar nie memang secara kebetulan . i like :D

okay , sambung cerita , lepas tu dia pergi keluar kedai tu . dia pergi motor dia . motor ego je pun , mcm perempuan . haha , dia cakap-2 ngn kawan dia, main ketawa-2 . perghh , cair aku ! tapi lepas tu dia masuk balik . dia datang sebelah aku lagi , dia bagi kertas . aku nampak dekat kertas tu "eiji-012XXXXXXX(please miscall)" aku pun sebenarnya serba salah sbb takut mama and abah nampak , tapi rezeki jgn ditolak , aku amik je lahh . then dia terus blahh :D

masa dalam kereta , aku serba salah nak miscall or tak . kalau miscall nampak sangat aku mcm terhegeh-2 kn , tapi at last aku miscall je . fikir posotif . apa salah kalau kawan kan ? tapi dia tak reply . hampaa , tapi kan . tadaaaaa ! dia text aku tepat pukul 10.50 p.m dengan text "hai , you yg tadi kn ? sorry late , line tak betul" mmg aku suka ! then mula lah sesi kenal mengenal antara satu sama lain , skema je ayat kn :D

apa pun skedar nak berkawan je , ALAM tetap di hati . haha .

kbaii ♥♥




No comments:

Post a Comment