Saturday, October 8, 2011

erghhhh :|

ERR , hye . lama tak update blog . hari nak update sebab aku rasa down sangat . sedih gler . hmm , nmpak tak gambar atas tu , mmg aku rasa nak terjun bangunan je hari nie . mmg dah tak de jalan lagi . aduhhh . malasah ! hmmm .

nak tahu kenapa aku jd mcm nie ? sbb dia . aku pun tak tahu apa masalah dia . tak cukup baik ke aku nie ? entahlah . btw , masa mula-2 mmg aku rasa okay je ngan kau . tp bila dah borak-2 lama-2 . ade something yang kau cakap buat kan hati aku betul-2 terasa , hancur hati aku weyh . tp aku tak tunjuk depan kau . aku tetap senyum :)

lepas tu bila dah lama-2 , aku rasa sakit hati , aku decide aku nak pergi . hmm , masa tu pun aku serba salah tapi aku rasa itu lebih bagus dari terus lama-2 dekat situ . aku sedar siapa aku . thanks :D

No comments:

Post a Comment