Saturday, October 15, 2011

benci benci -.-

erghhh , i hate everyone ! kenapa ? sebab nya aku tak suka bila orang tanya aku pasal BOYFRIEND . yelah aku tahu korang semua ade boyfriend kan . lepas tu mesti nak tanya dekat aku "KAU BILA LAGI" what the ? -..- memang bodoh lah kan korang-2 niee . tension je aku dengan soalan-2 macam nie !

aku tak suka korang tanya benda tu lagi dekat aku , annoying ! erghh , semua lelaki haprak je ngan aku . macam mana aku nak ada boyfriend . kawan-2 aku semua cakap nanti bila aku dah pergi belajar dekat melaka dapat lah boyfriend . err , beria je . tak kuasa aku . aku dah fedap !

untunglah korang semua ade boyfriend yang baik , so jaga lah die okay . and please jgn tanya aku lagi pasal boyfriend nie . sampai masa nanti aku akan ade boyfriend "kot" , ntah lah . we will see .

kbaii ♥♥

No comments:

Post a Comment